i pruduttori di mutori di vibrazione

nutizie

Dì à Tu Cumu Custruì un Circuitu di Motore Vibratore Mini Magnet Dc Rapidamente.

mini magnete dc vibrante

In stu prughjettu, vi mustrarà cumu custruisce unmutore di vibrazionecircuitu.

Amotore vibratore dc 3.0vhè un mutore chì vibra quandu hè datu una putenza abbastanza. Il s'agit d'un moteur qui tremble littéralement. Hè assai bonu per l'uggetti vibranti. Si pò ièssiri usatu in una quantità di dispusitivi per scopi assai pratichi. Per esempiu, unu di l'articuli più cumuni chì vibranu sò i telefoni cellulari chì vibranu quandu chjamati quandu si trovanu in modu di vibrazione. Un telefuninu hè un tali esempiu di un dispositivu elettronicu chì cuntene un mutore di vibrazione. Un altru esempiu pò esse un rumble pack di un controller di ghjocu chì trema, imitandu l'azzioni di un ghjocu. Un controller induve un rumble pack puderia esse aghjuntu cum'è accessori hè nintendo 64, chì vene cun rumble packs per chì u controller vi vibra per imite l'azzioni di ghjocu. Un terzu esempiu puderia esse un ghjoculu cum'è un furby chì vibra quandu un utilizatore face azzione cum'è strofinallu o stringhje, etc.

Alloramini magnete dc vibranteI circuiti di u mutore anu applicazioni assai utili è pratiche chì ponu serve una miriade di usi.

Per fà vibre un mutore di vibrazione hè assai simplice. Tuttu ciò chì avemu da fà hè aghjunghje a tensione necessaria à i terminali 2. Un mutore di vibrazione hà 2 terminali, generalmente un filu rossu è un filu blu. A polarità ùn importa micca per i mutori.

Per u nostru mutore di vibrazione, useremu un mutore di vibrazione di Precision Microdrives. Stu mutore hà una gamma di tensione operativa di 2.5-3.8V per esse alimentatu.

Allora se cunnettamu 3 volti à traversu u so terminale, vibrerà veramente bè, cum'è mostratu quì sottu:Mini motore vibrante da 8 mm

Questu hè tuttu ciò chì hè necessariu per fà vibrate u mutore di vibrazione. I 3 volti ponu esse furniti da 2 batterie AA in serie.

Tuttavia, vulemu piglià u circuitu di u mutore di vibrazione à un livellu più avanzatu è lascià esse cuntrullatu da un microcontroller cum'è l'arduino.

In questu modu, pudemu avè un cuntrollu più dinamicu nantu à u mutore di vibrazione è pudemu fà vibrà à intervalli stabiliti se vulemu o solu s'ellu si verifica un certu avvenimentu.

Avemu da vede cumu integrà stu mutore cù un arduino per pruduce stu tipu di cuntrollu.

In particulare, in stu prughjettu, custruiremu u circuitu è ​​u prugramma in modu chì umutore vibrante di munita12 mm vibra ogni minutu.

U circuitu di u mutore di vibrazione chì avemu da custruisce hè mostratu quì sottu:

Motore di vibrazione 3v 10mm

U schema schematicu di stu circuitu hè:

Motore di vibrazione 8 x 2 mm

Quandu guidà un mutore cù un microcontroller cum'è l'arduino chì avemu quì, hè impurtante di cunnette un diode inversu biased in parallelu à u mutore. Questu hè ancu veru quandu u cunduce cù un controller di mutore o transistor. U diodu agisce cum'è un protettore di surge contra i picchi di tensione chì u mutore pò pruduce. L'avvolgimenti di u mutore producenu notoriamente picchi di tensione mentre gira. Senza u diodu, queste tensioni puderanu facilmente distrughjenu u vostru microcontroller, o u cuntrollu di u mutore IC o scaccià un transistor. Quandu simpricimenti alimentà u mutore di vibrazione direttamente cù a tensione DC, allora ùn hè micca necessariu diode, per quessa, in u circuitu simplice chì avemu sopra, usemu solu una fonte di tensione.

U condensatore 0.1µF assorbe i picchi di tensione pruduciuti quandu i spazzole, chì sò cuntatti chì cunnettanu u currente elettricu à l'avvolgimentu di u mutore, si apre è si chjude.

U mutivu chì usemu un transistor (un 2N2222) hè chì a maiò parte di i microcontrollers anu un output currente relativamente debule, chì significheghja ùn emette micca abbastanza corrente per guidà parechji tipi di dispositivi elettronici. Per cumpensà sta pruduzzione di corrente debule, usemu un transistor per furnisce l'amplificazione di corrente. Questu hè u scopu di stu transistor 2N2222 chì usemu quì. U mutore di vibrazione hà bisognu di circa 75mA di corrente per esse guidatu. U transistor permette questu è pudemu guidà3v mutore di munita 1027. Per assicurà chì troppu currente ùn scorri micca da l'output di u transistor, ponemu un 1KΩ in serie cù a basa di u transistor. Questu attenuate a corrente à una quantità raghjone per chì troppu corrente ùn hè micca alimentatuMini mutore vibrante da 8 mm. Ricurdativi chì i transistors generalmente furniscenu circa 100 volte l'amplificazione à a corrente di basa chì entra. Se ùn ponemu micca una resistenza à a basa o à l'output, troppu currente pò esse dannu à u mutore. U valore di resistenza 1KΩ ùn hè micca precisu. Ogni valore pò esse usatu finu à circa 5KΩ o più.

Cunnetteremu l'output chì u transistor guidà à u cullettore di u transistor. Questu hè u mutore è tutti i cumpunenti chì hà bisognu in parallelu cù ellu per a prutezzione di i circuiti elettronichi.


Tempu di post: Oct-12-2018
vicinu aperta