Sicondu ufabricatore di mutori di vibrazione, u principiu di travagliu di umutore dchè di cambià a forza elettromotrice alternante generata da l'induzione in a bobina di l'armatura in una forza elettromotrice di corrente diretta quandu hè tirata da l'estremità di a spazzola da u commutatore è l'azzione di commutatore di a spazzola.
Da u travagliu di u commutatore per spiegà: a spazzola ùn aghjunghje micca tensione dc, cù u primu mover trascina l'armature rotazione di velocità constante in senso antiorario, i dui lati di a bobina rispettivamente taglianu a linea di forza magnetica sottu à a diversa polarità di u polu magneticu, è in chì l'induzione generava forza elettromotrice, direzzione di forza elettromotrice secondu a regula di a manu diritta per determinà.
Siccomu l'armatura rota continuamente, hè necessariu chì u cunduttore chì porta a corrente sia sottumessu à i bordi di bobina ab è CD in un campu magneticu per taglià alternativamente e linee di forza sottu à i poli N è S, anche se a direzzione di a forza elettromotrice indotta. à ogni bordu di bobina è in tutta a bobina hè alternata.
A forza elettromotrice indotta in a bobina hè una forza elettromotrice alternante, mentre chì a forza elettromotrice à a fine di a spazzola A è B hè una forza elettromotrice di corrente diretta.
Perchè, in u prucessu di rotazione di l'armatura, ùn importa micca induve l'armatura gira, per via di l'azzione di u commutatore è di u commutatore di spazzola, a forza elettromotrice indotta da a spazzola A attraversu a lama di u commutatore hè sempre a forza elettromotrice à u bordu di a bobina chì taglia u n. - ligna di u campu magneticu. Dunque, a spazzola A hà sempre una polarità positiva.
In u listessu modu, a spazzola B hà sempre una polarità negativa, cusì l'estremità di a spazzola pò purtà à una forza elettromotrice di impulsu di direzzione constante, ma di magnitudine variabile. Se u numeru di bobine sottu à ogni polu hè aumentatu, u gradu di vibrazione di impulsu pò esse ridutta è a forza elettromotrice dc pò esse ottenuta.
Questu hè cumu travaglianu i motori di corrente continua. Mostra ancu chì u mutore sub-dc hè in realtà un generatore ac cù commutatore.
Sicondu l'intruduzioni di i pruduttori di mutori di vibrazione, da a situazione elettromagnetica di basa, un mutore di corrente continua in principiu pò travaglià cum'è un mutore chì funziona, pò ancu esse eseguitu cum'è generatore, ma i limiti sò diffirenti.
À e duie estremità di a spazzola di u mutore dc, aghjunghje a tensione dc, input energia elettrica in l'armatura, energia meccanica pruduzzione da l'arburu di u mutore, trascinate machini di pruduzzione, energia elettrica in energia meccanica è diventate u mutore;
Sè u primu mutore hè usatu per trascinà l'armatura di u mutore dc, è a spazzola ùn aghjunghje micca a tensione dc, allura l'estremità di a spazzola pò purtà à a forza elettromotrice dc cum'è una fonte d'energia dc, chì pò pruduce energia elettrica. U mutore converte l'energia meccanica in energia elettrica è diventa u mutore generatore.
U principiu chì u listessu mutore pò operà cum'è un mutore elettricu o cum'è generatore. In a teoria di u mutore hè chjamatu principiu reversibile.
Pudete piace:
Tempu di post: 31-aug-2019