In a cunversazione di ogni ghjornu, avemu spessu riferite à l'effetti di vibrazione solu cum'è "vibrazioni". Per esempiu, pudete mintuvà chì u vostru telefunu vibra quandu riceve un missaghju di testu, o chì a pantalla tattile "vibra" brevemente quandu toccu, è duie volte quandu pressu è mantene. In rialità, però, ognunu di sti effetti hè custituitu da centinaie di ciculi di spustamentu chì si verificanu in una sola istanza.
Hè cruciale per capisce chì a vibrazione hè essenzialmente una seria di spostamenti ripetitivi è periodichi. In un mutore di vibrazione di massa rotante eccentrica (ERM), stu spustamentu si trova in una manera angulare mentre a massa gira. In cuntrastu, un attuatore risonante lineale (LRA) opera in una manera lineale, cù una massa chì si move avanti è avanti nantu à una primavera. Dunque, sti dispusitivi anu frequenze di vibrazione chì riflettenu a natura oscillatoria di i so spostamenti.
Definizione di i Termini
A freccia di vibrazione hè misurata in Hertz (Hz). Per unMotore di massa rotante eccentrica (ERM)., a vitezza di u mutore in rivoluzioni per minutu (RPM) divisu da 60. Per aAttuatore risonante lineare (LRA), rapprisenta a frequenza di risonanza specificata in a scheda di dati.
Hè attuatori (ERM è LRA) chì anu frequenze di vibrazione, derivate da a so velocità è a custruzzione.
L'occurrenze di vibrazione sò u numeru di volte chì un effettu di vibrazione hè attivatu in un determinatu marcu di tempu. Questu pò esse spressione in termini di effetti per seconda, per minutu, per ghjornu, etc.
Hè l'applicazioni chì anu occorrenze di vibrazione, induve un effettu di vibrazione pò esse ghjucatu à intervalli di tempu specifichi.
Cumu Varià è Ottene una Frequenza di Vibrazione Specifica
Varià a freccia di vibrazione hè assai faciule.
Simply put:
A frequenza di vibrazione hè direttamente ligata à a velocità di u mutore, chì hè affettata da a tensione applicata. Per aghjustà a freccia di vibrazione, a tensione applicata pò esse aumentata o diminuita. Tuttavia, a tensione hè limitata da a tensione di partenza è a tensione nominale (o a tensione nominale massima per un cortu tempu), chì à u turnu limita a freccia di vibrazione.
Diversi mutori di vibrazione mostranu caratteristiche uniche basate nantu à a so pruduzzioni di torque è u disignu di massa eccentrica. Inoltre, l'amplitude di vibrazione hè ancu affettata da a velocità di u mutore, chì significa chì ùn pudete micca aghjustà a frequenza di vibrazione è l'amplitude indipindente.
Stu principiu s'applica à l'ERM, i LRA anu una frequenza di vibrazione fissa chjamata a so Frequenza di Resonant. Per quessa, ghjunghje à una freccia di vibrazione specifica hè equivalente à fà u mutore funziona à una velocità specifica.
Cunsultate i vostri Esperti Leader
Vi aiutemu à evità e trappule per furnisce a qualità è valurizà u vostru bisognu di u micro motore brushless, puntuale è budgetu.
Tempu di Postu: Oct-12-2024