L'elettromagnete in muvimentu cù eccitazione elettrica trifase ac (cum'è stator) hè stallatu da i dui lati di a piastra d'aluminiu (ma micca in cuntattu) in duie fila. A linea di forza magnetica hè perpendiculare à a piastra d'aluminiu, è a piastra d'aluminiu genera corrente per induzione, generando cusì forza motrice. In u risultatu di l'induzione lineale Motor stator in un trenu, un rail guida hè Cortu, cusì uMotor linearihè ancu chjamatu "Short stator linear motors" (Short - stator Motor);
U principiu di un mutore lineale hè chì un magnetu superconduttivu hè attaccatu à u trenu (cum'è un rotore) è una bobina d'armatura trifase (cum'è stator) hè stallata nantu à a pista per guidà u veiculu quandu a bobina nantu à a pista furnisce trè. -fase di corrente alternante cù un numeru variabile di cicli.
A causa di a vitezza di u sistema di muvimentu di u veiculu in cunfurmità cù a vitezza sincrona cù a freccia di corrente alternante trifase hè proporzionale à u numeru di mobile, cusì chjamatu Motore sincronu lineare, è per via di u stator di Motore sincrono lineare in orbita, cù orbita hè Long, cusì u Motore sincrono lineare hè cunnisciutu ancu com'è "Motore lineare di stator Long" (Long - Motor di stator).
Motore vibrante lineare in direzione Z
Tradizionale per via di l'usu di una ferrovia dedicata, u sistema di trasportu ferroviariu è l'usu di a rota d'acciaio cum'è supportu è guida, per quessa, cù l'aumentu di a vitezza, a resistenza di guida aumenterà, mentre chì a trazione, u trenu quandu a resistenza hè più grande di a trazione ùn hè micca capaci di accelerà. , cusì ùn hè statu incapace di sfondà u sistema di trasportu in terra teoricamente a velocità massima di 375 chilometri per ora.
Ancu s'è u TGV francese hà stabilitu un record mundiale di 515,3 km / h per un sistema di trasportu ferroviariu tradiziunale, i materiali rota-rail ponu causà surriscaldamentu è fatigue, cusì l'attuale treni d'alta velocità in Germania, Francia, Spagna, Giappone è altri paesi. ùn trapassa i 300 km/h in operazione cummerciale.
Cusì, per aumentà a vitezza di i veiculi, hè necessariu abbandunà u modu tradiziunale di guidà nantu à roti è aduttà "Levitation Magnetica", chì permette à u trenu di flutterà fora di a pista per riduce l'attrito è aumentà assai a vitezza di u veiculu. In più di ùn pruvucà u rumore o a contaminazione di l'aria, a pratica di floating away from the driveway pò migliurà l'efficienza energetica.
L'usu di Linear Motor pò ancu accelerà u sistema di trasportu maglev, cusì l'usu di u sistema di trasportu Linear Motor maglev hè ghjuntu.
Stu sistema di levitazione magnetica usa una forza magnetica chì attrae o repelle un trenu luntanu da una strada. I Magneti venenu da un magnetu permanente o un magnetu Super Conducting (SCM).
U magnetistu chjamatu cunductance constantu hè un elettromagnetu generale, vale à dì solu quandu u currente hè attivatu, u magnetismu sparisce quandu u currente hè tagliatu. A causa di a difficultà di cullà l'electricità quandu u trenu hè à una velocità assai alta, u magnetu magnetu di conductance constante pò esse appiicatu solu à u principiu di repulsione magnetica è a vitezza hè relativamente lenta (circa 300kph) trenu maglev. Per i treni maglev cù velocità di sin'à 500kph (aduprendu u principiu di l'attrazione magnetica), i magneti superconduttivi deve esse permanentemente magnetichi (perciò u trenu ùn hà micca bisognu di cullà l'electricità).
U sistema di levitazione magnetica pò esse divisu in Sospensione Elettrodinamica (EDS) è Sospensione Elettromagnetica (EMS) per via di u principiu chì a forza magnetica attrae o repelle l'altri.
Suspension Electric (EDS) hè à aduprà u listessu principiu, comu lu muvimentu di u trenu da a forza esterna, dispusitivu nant'à u trenu si move spessu conductance magnetu campu magnetichi, è u currenti indotta in bobina nantu à e piste, u currenti campu magneticu rinnuvevuli, perchè i dui campu magneticu in a listessa direzzione, cusì a generazione trà trenu è pista u mutex, furza mutex lifting forze è levitation.Since a sospensjoni di u trenu hè ottinutu da equilibriu i dui forze magnetichi, a so altezza sospensjoni pò esse fissu (circa 10 ~ 15mm), cusì u trenu hà una stabilità considerable.
Inoltre, u trenu deve esse cuminciatu in altre manere prima chì u so campu magneticu pò generà un currente induvatu è un campu magneticu è u veiculu serà suspesu. Per quessa, u trenu deve esse equipatu di roti per "take-off" è "atterrissimu". Quandu a vitezza righjunghji più di 40 km / h, u trenu cumencia à levità (vale à dì "piglià") è i roti si plegaranu automaticamente. Hè ragiunate chì quandu a vitezza diminuisce è ùn hè più sospesa, i roti cascanu automaticamente à slide (vale à dì. , "terra").
U Motore Sincronu Lineale (LSM) pò esse usatu solu cum'è sistema di propulsione cù una velocità relativamente lenta (circa 300 km/h). A Figura 1 mostra a cumminazzioni di u sistema di sospensione elettrica (EDS) è u Motore Sincronu Linear (LSM).
Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2019